Veelgestelde vragen boeken

Veelgestelde vragen boeken

Via het boekingsformulier op onze website kunt u gemakkelijk een parkeerplaats boeken in één van de beschikbare P1 parkeergarages naar keuze. U bent daarmee zeker van een parkeerplaats tegen een voordelig tarief.

Na het selecteren van gewenste parkeergarage en product vult u het boekingsformulier in. Hierin vragen wij om uw kenteken. Dit is nodig, omdat u middels kentekenherkenning de parkeergarage in- en uitrijdt.

Na betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail en een e-mail voor het activeren van uw account. In dit account kunt u wijzigingen aanbrengen in uw boeking. Een parkeerplaats boeken kan tot 20 minuten voor aankomst.

U kunt tot 20 minuten voor aankomst een parkeerplaats boeken, mits er nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn. Houd er rekening mee dat de voorraad beperkt is. Ons advies is om tijdig te boeken.

Na betaling van uw boeking ontvangt u een bevestigingsmail op het opgegeven e-mailadres. Hierin vindt u praktische informatie met betrekking tot uw boeking. Lees de bevestiging daarom goed door om vervelende situaties te voorkomen.

Het maakt niet uit hoe u uw kenteken invoert, met of zonder streepjes en hoofdletters. Controleer wel altijd of u het juiste kenteken heeft ingevoerd.

Het annuleren van een boeking is niet mogelijk.

In het klantenportaal kunt u wijzigingen (dag van boeking en kenteken) aanbrengen in uw boeking. Klik hier om naar het klantenportaal te gaan.

Let op! U kunt alleen inloggen als u uw account tijdig (binnen 24 uur) heeft geactiveerd. U heeft na boeking een mail ontvangen met hierin een link om uw account te activeren. Indien u geen mail heeft ontvangen of uw account niet op tijd heeft geactiveerd, kunt u ons bereiken via boeken@p1.nl.

Uw boeking werkt op basis van kentekenherkenning. Zonder kenteken kunt u geen boeking doen.

Indien u uw account voor het klantenportaal tijdig (binnen 24 uur na ontvangst) heeft geactiveerd, kunt u hier inloggen. Indien u uw account niet tijdig heeft geactiveerd, kunt u een e-mail versturen naar boeken@p1.nl. De e-mail voor het activeren van uw account wordt dan opnieuw verstuurd.   

U kunt uw boeking betalen met iDEAL of Creditcard (Visa, Mastercard en Maestro). 

Vermoedelijk heeft uw bank een storing bij het afwikkelen van betalingen. Probeer het later opnieuw.

De P1 Parkeergarages beschikken over kentekenherkenning. Zodra u voor de slagboom staat, wordt uw kenteken herkend. De parkeerkaart wordt u binnen enkele seconden automatisch aangeboden bij de inrit.

Wanneer u een parkeerplek in een P1 parkeergarage heeft geboekt, houden wij een plek voor u bezet in de desbetreffende parkeergarage. Ook als het display bij de parkeergarage op VOL staat, kunt u inrijden. Er is dan namelijk geen plek voor kort parkeerders, maar wel voor parkeerders die geboekt hebben. Houd er rekening mee dat u bij drukte helaas wel in de rij moet wachten om in te rijden.

De P1 parkeergarages hebben geen speciale inrit voor parkeerders met een boeking. Sommige parkeergarages kennen drukke momenten. Mogelijk moet u even wachten voor u in kunt rijden. Houd hier rekening mee.

Delen

P1 is een landelijk opererend parkeerbedrijf dat al decennia lang parkeervoorzieningen beheert. Wij bieden hoogwaardige en gebruiksvriendelijke parkeeroplossingen. Dit doen wij voor zowel on street als off street locaties.

©2015 - P1 Disclaimer Privacy Contact