Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen digitaal loket

De status van uw aanvraag is met behulp van uw inloggegevens te zien in de webshop. Bij elke verandering van de status wordt een e-mail verstuurd.

Dit geldt voor lease-auto's en bedrijfsauto's. De leasemaatschappij of werkgever moet een verklaring afgeven welke als scan bij de aanvraag gevoegd kan worden. Hierop moet tenminste vermeld worden: het kenteken, de datum, NAW-gegevens van de vaste bestuurder.

Dit is normaal. Iedereen die een vergunning aanvraagt krijgt automatisch een factuur. Deze factuur is voor uw administratie en hier hoeft u verder niets mee te doen.

U kunt een tijdelijke kentekenwijziging en een permanente kentekenwijziging doorgeven. Hiervoor kunt u inloggen in de webshop.

Als u ingelogd bent met DigiD wordt automatisch na 15 minuten uitgelogd als u in deze periode niet actief bent geweest op de webshop. Dit is voor uw eigen veiligheid. Daarnaast worden niet afgeronde aanvragen bij het uitloggen verwijderd.

Nee, u kunt ook gebruik maken van het formulier dat beschikbaar is in de webshop waarin u zelf uw gegevens kunt invoeren. Als u echter éénmaal een account heeft aangemaakt met DigiD zal u wel steeds opnieuw moeten inloggen met uw DigiD gegevens.

Er kan per klant één e-mail adres gebruikt worden. Een volgende persoon (ander BSN) zal dus een ander e-mail adres moeten gebruiken.

Delen

P1 is een landelijk opererend parkeerbedrijf dat al decennia lang parkeervoorzieningen beheert. Wij bieden hoogwaardige en gebruiksvriendelijke parkeeroplossingen. Dit doen wij voor zowel on street als off street locaties.

©2015 - P1 Disclaimer Privacy Contact