De status van uw aanvraag is met behulp van uw inloggegevens te zien in de webshop. Bij elke verandering van de status wordt een e-mail verstuurd.
Dit geldt voor lease-auto's en bedrijfsauto's. De leasemaatschappij of werkgever moet een verklaring afgeven welke als scan bij de aanvraag gevoegd kan worden. Hierop moet tenminste vermeld worden: het kenteken, de datum, NAW-gegevens van de vaste bestuurder.
Dit is normaal. Iedereen die een vergunning aanvraagt krijgt automatisch een factuur. Deze factuur is voor uw administratie en hier hoeft u verder niets mee te doen.
U kunt een tijdelijke kentekenwijziging en een permanente kentekenwijziging doorgeven. Hiervoor kunt u inloggen in de webshop.
Als u ingelogd bent met DigiD wordt automatisch na 15 minuten uitgelogd als u in deze periode niet actief bent geweest op de webshop. Dit is voor uw eigen veiligheid. Daarnaast worden niet afgeronde aanvragen bij het uitloggen verwijderd.
Nee, u kunt ook gebruik maken van het formulier dat beschikbaar is in de webshop waarin u zelf uw gegevens kunt invoeren. Als u echter éénmaal een account heeft aangemaakt met DigiD zal u wel steeds opnieuw moeten inloggen met uw DigiD gegevens.
Er kan per klant één e-mail adres gebruikt worden. Een volgende persoon (ander BSN) zal dus een ander e-mail adres moeten gebruiken.