3 september 2018
P1 heeft in opdracht van de gemeente Tilburg het Digitaal Parkeerloket Tilburg gelanceerd. Via het Digitaal Parkeerloket Tilburg kunnen inwoners voortaan online een parkeerproduct aanvragen, een parkeerbon betalen of direct bezwaar tegen een parkeerbon indienen.
Op het parkeerloket komen alle parkeergerelateerde zaken samen. Op het platform kunnen inwoners niet alleen terecht voor het aanvragen van een parkeerproduct, het parkeerloket is ook de plek waar informatie wordt verstrekt over de verschillende parkeertarieven en - locaties. Het doel van het Digitale Parkeerloket is het stimuleren van het online aanvragen van een parkeerproduct. Indien een aanvrager moeite heeft met het aanvraagproces biedt het Klant Contact Centrum uitkomst. Deze afdeling geeft antwoordt op alle vragen van het publiek en geeft desgewenst ondersteuning bij het digitaal aanvragen van een product. Met de komst van het Klant Contact Centrum is de parkeerbalie in de Stadswinkel uitsluitend nog op afspraak geopend voor publiek.
P1 is een landelijk opererend parkeerbedrijf dat al decennia lang parkeervoorzieningen beheert. Wij bieden hoogwaardige en gebruiksvriendelijke parkeeroplossingen. Dit doen wij voor zowel on street als off street locaties.
©2015 - P1 Disclaimer Privacy Contact