Om uw bezoekers maximaal te faciliteren kunnen wij de parkeerapparatuur in uw parkeervoorziening aansluiten op onze 'Centrale meldkamer parkeren'. Hierdoor kan bij afwezigheid van de servicemedewerker ter plaatse de medewerkers in de 'centrale meldkamer parkeren' het parkeerbeheer op afstand uitvoeren. Onze 'Centrale meldkamer parkeren' wordt 24/7 bemand door een team getrainde, meertalige, klantgerichte parkeerprofessionals. Zij dragen zorg voor de inkomende intercomoproepen, monitoren de camerabeelden in de parkeervoorziening en kunnen op afstand de parkeerapparatuur bedienen. Wie op een parkeerlocatie hulp nodig heeft drukt op de intercom (informatie)knop en krijgt vervolgens iemand direct aan de lijn. Deze werkzaamheden geschieden op basis van vastgestelde procedures, op landelijk en lokaal niveau. De uitgevoerde werkzaamheden worden digitaal vastgelegd. Bij calamiteiten op een parkeerlocatie zal de servicemedewerker direct onze "Landelijke storingsdienst parkeren" inschakelen. Door gebruik te maken van 'de centrale meldkamer parkeren' zal de parkeerexploitatie van uw parkeervoorziening verbeterd worden. Uw locatie wordt vanaf dat moment 24/7 gemonitord.
T 070 - 370 50 70
E
sales@p1.nl